Nowocześnie o komunikacji, coachingu oraz nlp

Reklama i mechanizmy rządzące konsumentem.

Czy zastanawialiście się kiedyś dlaczego podejmujecie te a nie inne decyzje podczas robienia zakupów.

Rzadko kto szuka prawdziwego powodu dlaczego tak bardzo mam ochotę właśnie na to….

Cóż specjaliści od marketingu doskonale sobie zdają sprawę z takie stanu rzeczy dlatego przez lata bombardują nas z nas spotami reklamującymi ciągle ten sam produkt.

Naukowcy już dawno udowodnili, że głównym mechanizmem rządzącym naszymi procesami decyzyjnymi jest nic innego jak układ limbiczny, czyli ten odpowiedzialny za strefę emocjonalną. Udowodnili również, że obiekt przedstawiony w odpowiednim klimacie emocjonalnym staje się bardzie atrakcyjny dla widza niż ten przedstawiony w neutralnych okolicznościach.

Oczywiście powyjże hipotezy są przede wszystkim widoczne w reklamach, które zwyczaj są skontrowane w charakterystyczny sposób lub może z charakterystycznym ładunkiem emocjonalnym pasującym właśnie do danego produktu.

Elliot Aronson psycholog społeczny również doszedł w swoich badaniach do ciekawych wniosków. Udowodnił i to zupełnie przypadkowo, że w przypadku tych samych produktów tylko przy różnej cenie, gdzie jeden jest droższy a drugi tańszy – okazuje się, że badani wybierają ten droższy. Z badań dało się wyciągnąć prosty wniosek, że uznajemy towar bardziej wartościowy za ten który jest droższy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Polecamy!
Szukasz dobrego rzeczoznawcy samochodowego ? Jpd-Consulting w zakresie swojej oferty proponuje naprawy bezgotówkowe

www.jpd-consulting.pl

Zapoznaj się również z:
Sprawdzony i rzetelny detektyw, pracujący na terenie Poznania - kliknij w poniższy link, aby zapoznać się ze stroną

detektyw-sektor.pl

Zapraszam do kontaktu :)

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości